شهرداری اردبیل به فولاد رسید

دسته ها: اخبار

نفت آبادان 31 امتیازی که با یک بازی کمتر نسبت به مس و پاس 32 امتیازی در تعقیب این دو تیم است، می‌تواند در صورت برتری در این دیدار شش امتیازی بیش از پیش شانس صعود خود به لیگ برتر را افزایش دهد و در سوی مقابل، تیم رفسنجانی این شانس را دارد که در صورت پیروزی از تیم‌های تعقیب‌کننده‌اش‌ فاصله بگیرد.

در دیدارهای گروه «الف»، از ساعت 16:15 شهرداری اردبیل از میهمانش فولاد اهواز پذیرایی می‌کند. شهرداری با 27 امتیاز در رده سوم این گروه است و مس 29 امتیازی را بالاتر از خود می‌بیند و برای رسیدن به رتبه دوم نیاز به برد تیم اهوازی دارد اما فولادی‌های جنوب با اقتدار و 38 امتیاز تیم نخست این گروه هستند و نشان داده‌اند که به سختی مقابل تیمی شکست می‌خورند.

در گروه «ب»، از ساعت 16:15 پارسه در تهران میزبان سیاه‌جامگان مشهد است که هر دو تیم با 31 امتیاز در تعقیب بالانشینان جدول هستند و این بازی از حساسیت بالایی در صدر جدول برخوردار است. حضور سیاه‌جامگان در این دیدار با توجه به کناره‌گیری از ادامه مسابقات لیگ دسته یک به دلیل اتفاقات روی داده در بازی با راهیان کرمانشاه در هاله‌ای از ابهام است و برگزاری این دیدار قطعی نشده است.

در آخرین دیدار گروه «الف»، ایران جوان و مس کرمان در بوشهر از ساعت 16:45 در مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. ایران جوان با 24 امتیاز در رتبه ششم جدول است و با 5 امتیاز اختلاف با مس رده دومی همچنان می‌تواند از نامزد‌های کسب رتبه دوم این گروه باقی بماند.

مس متحول‌شده اکبر میثاقیان در نیم فصل دوم به جز یک بازی در همه بازی‌هایش پیروز بوده و به نظر می‌رسد که بعد از یک فصل دوری از لیگ برتر تصمیم دارد به بالاترین سطح فوتبال ایران بازگردد.

برنامه سایر دیدارهای لیگ دسته یک به این ترتیب است:

گروه «الف»

فجر سپاسی شیراز – نیروی زمینی ارتش، ساعت 16:15

نساجی مازندران – نفت و گاز گچساران، ساعت 16:15

آلومینیوم هرمزگان – گیتی‌پسند اصفهان، ساعت 16:30

استقلال اهواز – تربیت نوین یزد، ساعت 16:45

گروه «ب»

گل‌گهر سیرجان – داماش گیلان، ساعت 16:15

فولاد یزد – شهرداری بندرعباس، ساعت 16:15

راهیان کرمانشاه – پاس همدان، ساعت 16:30

دیدار شهرداری تبریز و اتکاء گرگان به دلیل کناره‌گیری تیم گرگانی از ادامه مسابقات لغو شده است.(ایسنا)

اخبار