شگرد جدید در کسب درآمد با پیامک

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شگرد جدید در کسب درآمد با پیامک

یکی از راه‌های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای پیامکی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بروز شغل های جدید در راستای روند معضل بیکاری در جامعه است، مشاغلی مانند کسب و کارهای اینترنتی،کسب و کارهای پیامکی نیز بخشی از این کسب و کارها هستند.

خیلی ها بر این باورند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی و پیامکی فقط با سرمایه گذاری زیاد امکان پذیر است و باید برای شروع هزینه های زیادی برای صرف راه اندازی وب سایت و تبلیغات و… شود و یا باید مسلط به برنامه نویسی بود و خود با انجام کارهای فنی پیچیده یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد.

یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای پیامکی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند. اخیراً برخی از شرکت های نو پا با هماهنگی اپراتورها پیامک هایی را به مشترکین اپراتور ارسال می کنند تا شانس خود را برای کسب درآمد امتحان کنند.
خبرنگار تسنیم طی تماسی پیگیر جزئیات این استخدام شد،اصل کارت و کپی شناسنامه،اصل و کپی کارت موتور، اصل و کپی قبض برق، گاز و تلفن،اصل و کپی بیمه نامه،10 میلیون سفته خالی مدارک لازم برای این استخدام است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار