شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور به بیان توضیحاتی درباره شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه پرداخت.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور، گفت: امسال هم کلاس‌ها در دانشگاه پیام نور به خصوص در ترم جاری با ظرفیت ۱۰۰ درصدی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

بهروز ادامه داد: در دو ترم قبل که با استفاده از آموزش‌های مجازی پیش رفتیم با کمترین مشکل مواجه بودیم  و دروس به صورت استانی در تمامی مراکز و واحد‌های دانشگاه در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه اساتید در ۳۱ سامانه آموزش الکترونیک بیش از ۱۵۰ هزار گروه درسی را تدریس می‌کنند، گفت: امتحانات پایان ترم بر اساس مصوبات هیات رئیسه دانشگاه در تمامی مراکز و واحد‌ها در سراسر کشور به صورت مجازی و الکترونیکی خواهد بود.

این عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: امتحانات در بستر‌های مورد تائید استان‌ها برگزار خواهد شد. در ترم جاری رکورد آزمون الکترونیک را در کشور خواهیم شکست و نزدیک به ۳ میلیون نفر آزمون در دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد. در دانشگاه پیام نور برخی اوقات در یک نوبت ۱۰۰ هزار نفر به صورت همزمان در کل کشور آزمون خواهند داد و با بستر‌های فراهم شده این امر با موفقیت انجام خواهد شد.

بهروز ادامه داد: تمام فرآیند‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور مانند تسویه حساب، فارغ التحصیلی، گواهی اشتغال به تحصیل و تمام آن چیزی که برای دانشجو لازم است به صورت کاملا الکترونیکی درآمده است.

بهروز اظهار کرد: اگر دانشجو درخواستی داشته باشد علاوه بر ثبت در سامانه گلستان می‌تواند از پیشخوان خدمت الکترونیکی دانشگاه پیام نور استفاده کند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور ادامه داد: فرآیند‌های آموزشی مثل دفاع از پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و در مقطع دکتری از دو ترم گذشته تاکنون به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار