صدور مجوز جذب 800 نیروی جدید در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

صدور مجوز جذب 800 نیروی جدید در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از جذب 800 نیروی جدید در واحدهای تابعه این دانشگاه خبر داد.

دکتر اسماعیل ایدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این دانشگاه مدت مدیدی است که با معضل کمبود نیروی انسانی روبرو است بنابراین با پیگیری و رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت و در راستای اجرای کامل بسته ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستانی در طرح تحول نظام سلامت و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به بیماران، مجوز جذب 800 نفر در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از سوی وزارت بهداشت صادر شد.

وی ادامه داد: به منظور راه‌اندازی و بهره‌برداری از مراکز تازه تاسیس و توسعه یافته دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مقرر شد نیروهای تخصصی جهت تکمیل کادر درمانی بیمارستان های اهواز و شهرهای تابعه دانشگاه جذب شوند.

ایدنی در تشریح توزیع نیروهای جدید میان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستند، گفت: در اهواز مقرر شده جهت بیمارستان‌های گلستان، سلامت، بقایی2، سوانح و سوختگی، مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا و بخش های روانپزشکی این نیروها به کارگیری شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: همچنین در نظر داریم بخشی از این نیروها را برای بیمارستان‌های الوار گرمسیری اندیمشک، 22 بهمن مسجدسلیمان، امام خمینی(ره) رامهرمز و شهدای نفت دشت‌آزادگان و مراکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی شهرستان‌های حمیدیه، اندیکا و ایذه جذب کنیم.

ایدنی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم به زودی آزمون استخدام 800 نفر در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می‌شود و با اشتغال این افراد مشکل کمبود نیروی درمانی تا حدود بسیار زیادی مرتفع می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار