صدور مجوز پذیرش ۵۰۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استاندار خوزستان از صدور مجوز پذیرش ۵ هزار دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان خوزستان در سال جاری خبر داد.

غلامرضا شریعتی امروز، یکم خردادماه در آیین افتتاح خوابگاه دخترانه پردیس فاطمه الزهرا (س) دانشگاه فرهنگیان در اهواز اظهار کرد: امروز میزبان ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور بودیم، ساختمان خوابگاه دانشجویی فاطمه الزهرا که سال گذشته برای تجهیز آن به تفاهم رسیده بودیم، با اعتبار شش و نیم میلیارد تومان ساخته و تجهیز شد. مرکز حجاب نیز از طرف دانشگاه فرهنگیان با اعتبار ۳ میلیارد تومان تجهیز شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در خوزستان در شهرهای مختلف در حال راه اندازی هستند، اکنون نیز راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در شوشتر و ایذه به تصویب رسید.

استاندار خوزستان تاکید کرد: با توجه به اینکه تعداد معلمان در استان از استانداردها کمتر است، برای جبران این کمبود، دانشگاه فرهنگیان مجوز پذیرش ۵ هزار معلم را امسال برای استان خوزستان صادر کرد و به ازای آن نیز ما حداقل ۵ میلیارد تومان تقبل می‌کنیم که فاز دوم ساختمان فاطمه الزهرا (س) اهواز ساخته و تکمیل شود.

شریعتی در پایان گفت: همچنین یک خیر ساخت ۳۰ درصد یک مرکز در بهبهان را تقبل کرده است و ۴۰ درصد آن را استانداری و ۳۰ درصد دیگر را دانشگاه فرهنگیان تقبل می‌کند تا بتوانیم شرایط پذیرش ۵ هزار دانشجو در استان خوزستان را فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، همچنین حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار کرد: امروز با حضور هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و استاندار خوزستان مصوبات خوبی از جمله افتتاح خوابگاه فاطمه الزهرا در اهواز را داشتیم.

وی گفت: تلاش‌های بسیار ارزشمند دو سال اخیر استاندار خوزستان نویدبخش خبرهای خوبی در استان در امر تربیت معلم، جذب دانشجو معلم‌های جدید، سهمیه‌های جدید و توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار