ضرورت پرداختن به اشتغال جوانان در بندر ماهشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استاندار خوزستان گفت: پرداختن به مشکلات اشتغال جوانان بندر ماهشهر ضرورت دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: شورای مشترک شورای تأمین استان و شهرستان ماهشهر تشکیل شد و قداماتی که باید در زمینهٔ اشتغال جوانان منطقه انجام داد بررسی گردید.

او افزود: اقداماتی که باید در جهت توسعه متوازن ماهشهر و بندر امام انجام بگیرد از سوی اعضای شورای تأمین مورد بحث قرار گرفت و به همین منظور کمیته‌ای تشکیل شد تا به صورت رسمی از ابتدای هفته آینده با ابلاغی که انجام می‌شود، فعالیت خود را شروع کند.

شریعتی بیان داشت: از جمله وظایف این کمیته بررسی زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری، کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه همه جانبه منطقه است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: انجام اقدامات لازم برای بالا بردن ضریب پایداری امنیت منطقه مهم است در این زمینه به نوعی تاب‌آوری منطقه در برابر تهدید‌های احتمالی نیز بالا می‌رود.

این مقام مسئول ادامه داد: این نشست با حضور مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) و همچنین رئیس منطقه ویژه اقتصادی و اعضای شورای تأمین این شهرستان برگزار شد.

او در پایان گفت: برپایی این نشست با هدف هماهنگی، پایش و نظارت بر شرایط امنیتی و مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی منطقه تشکیل شد تا پیرامون مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه‌های پتروشیمی و اقداماتی که باید در مناطق مختلف ملحق به ماهشهر صورت بگیرد، تصمیم‌گیری شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار