ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی افزایش پیدا می‌کند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

گنجی گفت: صندوق رفاه در سال آینده به دنبال تهیه طرح‌های بزرگی برای ایجاد ظرفیت‌های اسکان دانشجویانِ متأهل و مجرد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان از خوابگاه‌های این دانشگاه، مورد بررسی قرار گرفت.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه در رأس هیئتی با حضور دکتر معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از خوابگاه دانشجویی شهید مطهری و خوابگاه خواهران شهید عضدی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و کمبود‌های رفاهی دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی قرار گرفتند.

در نشستی که به همین منظور برگزار شد نحوه تأمین منابع مالی برای ساخت خوابگاه‌های متأهلی، تهیه طرح تجمیع خوابگاه‌های دانشجویی در پردیسِ اصلی دانشگاه و نحوه حمایت صندوق از تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و غذاخوری‌های دانشجویی مورد بحث و تبادل نظر و توافق قرار گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در این نشست با مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی بر عزم جدی صندوق رفاه در هم افزایی با دانشگاه‌ها به منظور کاهش مشکلات رفاهی دانشجویان تأکید و افزود: صندوق رفاه در سال آینده به دنبال تهیه طرح‌های بزرگی برای ایجاد ظرفیت‌های اسکان دانشجویانِ متأهل و مجرد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و جلب حمایت دولت است تا بدینوسیله و با افزایش سرانه‌های دانشجویی در بخش اسکان موجبات رضایتمندی دانشجویان را فراهم کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار