عضو هیات مدیره باشگاه فولاد: استعفای سعداوی پذیرفته نشد

دسته ها: اخبار ورزشی اخبار

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: استعفای نعیم سعداوی پذیرفته نشد و او با قدرت به کار خود به عنوان سرمربی تیم فولاد در این باشگاه ادامه می دهد.

محمدرضا شریف درباره تصمیم در خصوص استعفای سعداوی، اظهار کرد: جلسه خوبی در این زمینه داشتیم و آقای سعداوی بسیار قویتر و با انگیزه تر از قبل به کار خود ادامه می دهد.

وی افزود: نه تنها استعفای سعداوی پذیرفته نشد، بلکه او عنایت بیشتری پیدا کرد تا با توان، انگیزه و حمایت بیشتر، با ما همکاری داشته باشد، البته ما از قبل هم قصد پذیرفتن استعفای او را نداشتیم و بلافاصله هم به وی گفتیم که استعفای شما پذیرفته نیست ولی ادله شما را بررسی خواهیم کرد که همین کار را هم انجام دادیم. به هر حال ما جلسه دیگری با سعداوی داشتیم و مسایل مطرح شد و طبیعتا هم که استعفای او پذیرفته نشد و خود او هم به این نتیجه رسید که باید مانند قبل همکاری قوی با باشگاه داشته باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: منشا دلیل استعفای سعداوی بیشتر خارج از باشگاه است و از مسایل فوتبال مکدر است که این دغدغه ما هم است و وقتی هر دو طرف چنین نگرانی دارند باید شانه به شانه هم به صورت قوی حرکت کنند و خدا را شکر به این نتیجه رسیدیم که او سرمربی باشد.

وی عنوان کرد: پس از رفتای که سعداوی در بازی با سیاه جامگان داشت از او تقدیر هم کردیم. ما پیش از این نیز همیشه از رفتار او حمایت کرده ایم. ما در بازی با سیاه جامگان دو گونه رفتار حاکم بر فوتبال را دیدیم؛ فرهنگ پهلوانی و جوانمردی که متاسفانه در اقلیت است و فرهنگ مغایر با فوتبال که ظاهرا در حال گسترش است.

شریف گفت: فصل گذشته کمتر شاهد فرهنگ مغایر با فوتبال بودیم ولی اکنون شاهد برخی رفتارها هستیم که با شتابی که به خود گرفته است، نگران فصل آینده می باشیم. به هر حال این رفتارها که پرخاش کنیم و نتیجه بگیریم، زیبا نیست و نتیجه آن این است که خانواده های با فرهنگ از فوتبال فاصله می گیرند.

اخبار ورزشی اخبار