عقربی که تیم لیگ یکی را نابود کرد!

دسته ها: اخبار

تیم اتکا که در لیگ دسته‌ اول حضور دارد، در ابتدا تحت حمایت شرکتی فعالیت می‌کرد، اما حدود یک ماه پیش آن را به اداره‌کل این استان و سپس هیأت فوتبال این استان واگذار کردند، هر چند که پس از آن مسئولان گرگانی به دنبال این بودند که شرکت ابتدایی را بازگردانند، اما چنین اتفاقی رخ نداد و در ادامه، مسئولان اتکا به دنبال پیدا کردن اسپانسری بودند که اخیراً از تهران یکی از شرکت‌ها برای حمایت از این تیم اقداماتی انجام داد اما به گفته سرپرست اتکا به دلیل اینکه مسئولان این شرکت به دنبال درآمدزایی از راه ناصواب بودند، این قرارداد بسته نشد و همچنان وضعیت این تیم در بلاتکلیفی باقی ماند.

اصغر محمودی سرپرست اتکا در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد تا از بستن قرارداد با اسپانسر جدید صرف‌نظر کردند، گفت: آنها به دنبال راه‌های ناصواب و کلک‌زدن بودند، ما به چشم منجی به آنها نگاه می‌کردیم و می‌خواستیم صادقانه رفتار کنند، شرط و شروطی هم گذاشتند که اگر تیم در لیگ باقی بماند، فصل آینده امتیاز تیم به آنها واگذار شود، ما نمی‌توانستیم به راحتی این امتیاز که 3، 4 میلیارد بود را به آنها بدهیم.

وی افزود: آنها شرط گذاشتند که 30 درصد از قرارداد بازیکنان را بدهند، اما ناگهان بدون اجازه ما بازیکنان را گول زدند و آنها را به تهران آوردند. زمانی که ما از سازمان لیگ برای نقل و انتقالات فرصت گرفتیم، آنها با 16 بازیکن قرارداد بستند که چیزی حدود 200 میلیون بر تعهد باشگاه اضافه می‌کرد، در حالی که آنها فقط 30، 40 میلیون کمک کرده بودند. با بازیکن قرارداد سفید بسته بودند تا پس از آن، یک مبلغی را خودشان بردارند و یک مبلغ به بازیکن بدهند. آنها چنین بساطی را پهن کرده بودند و می‌خواستند پول زیادی را به جیب بزنند که همین مسائل باعث شد که به آنها اطمینان نکنیم، البته خدا را شکر قراردادی هم با آنها بسته نشده بود.

سرپرست اتکا در مورد اینکه آیا این موضوع را مسئولان فدراسیون در میان گذاشته، گفت: بله، ما این موضوع را به آنها گفتیم، حتی بهروان هم گفت آنها از باند عقرب هستند! ما با آنها قراردادی نبستیم، اما آنها مقداری پول هزینه کردند و حالا با توجه به اینکه با آنها اینگونه رفتار کردیم معلوم نیست که چه بساطی را در آینده می‌خواهند بچینند و چه آشی خواهند پخت.(فارس)

اخبار