علت اعلام نشدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره دلیل اعلام نشدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌گوید: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده ‌شده است و برای اعلام نهایی آنها سازمان اداری و استخدامی کشور‌ و وزارت آموزش و پرورش باید ضرایب در نظر گرفته شده را در اختیار ما بگذارند.

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش هنوز اعلام نشده است و بسیاری منتظر اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند. این درحالی است که به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش قرار بود نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ‌ تا جمعه گذشته اعلام شود.

پیگیری‌های خبرنگار جام‌جم از سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش نشان می‌دهد، نمرات خام شرکت‌ کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده شده است و سازمان سنجش کشور در انتظار اعلام ضرایب از سوی آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی‌ کشور است تا به این ترتیب نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شود.

عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره دلیل اعلام نشدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به خبرنگار جام جم آنلاین می‌گوید: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده ‌شده است و برای اعلام نهایی آنها سازمان اداری و استخدامی کشور‌ و وزارت آموزش و پرورش باید ضرایب در نظر گرفته شده را در اختیار ما بگذارند.

پورعباس تاکید می‌کند: در واقع نمره‌های خام آماده است و برای مشخص شدن ترازها نیاز است که ضرایب در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد.

با استفاده از ضرایب در نظر گرفته شده نمرات تعیین و برای نمونه مشخص می‌شود کدام یک از شرکت‌کنندگان در آزمون می توانند دبیر فیزیک، شیمی و… شوند.

پورعباس درباره اینکه احتمال داده می‌شود تعداد پذیرفته شدگان بیشتر شود و این مساله سبب تاخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان شده است، نیز عنوان می‌کند: مشکلی از طرف سازمان سنجش وجود ندارد. هر تعدادی که مشخص کنند. سازمان سنجش نام آنها را اعلام خواهیم کرد.‌
احتمال افزایش تعداد پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

صادق ستاری‌فرد، سخنگوی آموزش و پرورش نیز در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین درباره اعلام نشدن اسامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می گوید: وزارت آموزش و پرورش منتظر اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش است، زیرا مرجع اعلام نتایج این سازمان است.

او می‌افزاید: احتمال‌ دارد که به تعداد افرادی که ‌برای مصاحبه معرفی خواهند شد، اضافه شود.

ستاری‌فرد ادامه ‌می‌دهد: بخشی از ‌ضوابط جدید که از سوی مجلس مصوب شده باید از سوی وزارت کشور ‌مشخص و در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد.

‌سخنگوی وزارت آموزش و پرورش پیش از این درباره‌ زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه ‌ گفته بود، قرار است نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا ۲۰ خردادماه اعلام شود‌.

آن طور که او توضیح داده بود: قرار است ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در آزمون استخدامی اخیر جذب شوند که در مرحله اول اعلام نتایج آزمون استخدامی ۳ تا ۵ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد تا این افراد در مصاحبه و گزینش مورد نظر شرکت کنند.

‌آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شد. قرار است افراد پذیرفته‌ شده از اول مهر فعالیت خود را در مدارس آغاز و در دوره ضمن خدمت آموزشی ‌ در تابستان شرکت کنند.

 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار