علل تعویق زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

علل تعویق زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی اعلام شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به علت‌های تعویق زمان ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی 96 گفت: بحث‌هایی در خصوص امکان ثبت نام و انتخاب مجدد افرادی که در آزمون شرکت کرده و قبول شده اند وجود دارد که این مساله در حال حاضر در دست بررسی است و نتایج آن تا امروز بعد از ظهر مشخص می‌شود.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره تعویق ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی اظهار کرد: در روز پنج شنبه 23 آذر سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به منظور ثبت نام داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی برای ساعاتی باز شد که به دلیل برخی بحث‌ها و احتمال برخی تغییرات سایت بسته شد و زمان ثبت نام به تعویق افتاد.

وی بااشاره به علت به تعویق افتادن زمان ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی 96 گفت: بحث هایی در خصوص امکان ثبت نام افرادی که در آزمون شرکت کرده و قبول شده اند وجود دارد که این مساله در حال حاضر در دست بررسی است و نتایج آن تا امروز بعد از ظهر مشخص می‌شود.

ریس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: در صورتیکه امروز به تصمیم گیری نهایی برسیم سایت برای ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی مجددا باز خواهد شد و داوطلبان می توانند از امروز شنبه 25 آذر ماه به مدت دو روز تا دوشنبه 27 آذرماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پورکاظمی اظهار کرد: همچنین دلیل دیگر به تعویق افتادن ثبت نام، تغییر ظرفیت دانشگاه ها نیز بود که هم زمان با باز شدن سایت برای ثبت نام ظرفیت های جدید نیز اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار