عملکرد کمیته امداد ماهشهر برای اشتغال مددجویان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آقاجری گفت: کمیته امداد ماهشهر در زمینه اشتغال مددجویان عملکرد مثبتی داشته، اما نیاز است تلاش بیشتری در این زمینه برای افراد تحت پوشش انجام شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب آقاجری، نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهشهر و دیدار با علی روشن، رئیس کمیته امداد شهرستان گفت: کمیته امداد در زمینه اشتغال مددجویان عملکرد مثبتی داشته، اما نیاز است تلاش بیشتری برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان انجام شود.

او با بیان اینکه در این بازدید و دیدار مشترک مواردی نظیر؛ اشتغال، مسکن، تامین وسایل گرمایشی مددجویان و ساماندهی کمک‌های مستمر به بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش این نهاد حمایتی مطرح شد، افزود: خیرین همواره نقش اساسی در کمک به نیازمندان را ایفا کرده‌اند و با توجه به مشکلات معیشتی، یاور کمیته امداد بوده‌اند که جای تقدیر دارد.

پیگیری‌ها برای تامین تعدادی وسیله گرمایشی و حمایت از بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهشهر و بررسی موضوع بازسازی فوری منازل مددجویان و تامین اعتبار برای این امر در دستور کار قرار گرفت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار