عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‌ای طبیعت بزودی آغاز می‌شود

دسته ها: اخبار

شفیع پور شهردار منطقه دو از پیشرفت رضایت بخش پروژه احداث پارک ساحلی حدفاصل پل سفید تا پل جزیره خبر داد.

وی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 9.000.000.000 ریال آغاز بکار کرده است و در فضایی به مساحت 2 هکتار اجرا می‌شود که ان شالله با بهره برداری از آن فضای بسیار مطلوب و استانداردی در دسترس همشهریان محترم قرار گیرد.

شفیع پور افزود: تاکنون خاکبرداری، قلوه ریزی ،کوپال ریزی، شن ریزی ،احداث دیوار مشرف به رودخانه، لوله گذاری دفع آبهای سطحی و400 متر جدول گذاری ، بلوک چینی ،خاکریزی نباتی و ساخت سکوهای نشیمن انجام شده است و در حال حاضر در حال انجام سنگ چینی هستیم.

شهردار منطقه دو اهواز گفت: پروژه با سرعت مطلوب و طبق برنامه زمان بندی شده پیش می رود و به امید خدا تا خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید و قطعا با بهره برداری از این پروژه ازحجم مراجعات شهروندان به محوطه پارک 42 هکتاری و جزیره کاسته خواهد شد.

عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‌ای طبیعت بزودی آغاز می‌شود عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‌ای طبیعت بزودی آغاز می‌شود عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‌ای طبیعت بزودی آغاز می‌شود عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‌ای طبیعت بزودی آغاز می‌شود عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‌ای طبیعت بزودی آغاز می‌شود عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‌ای طبیعت بزودی آغاز می‌شود عملیات اجرایی پارک فرامنطقه‌ای طبیعت بزودی آغاز می‌شود

وی افزود: با توجه به شرایط مطلوبی که در ساحل کارون و پارک‌های ساحلی منطقه دو حاکم است خیل گسترده ای از شهروندان این بخش از ساحل را برای گذران اوقات فراغت خود در نظر می‌گیرند. البته این باعث افتخار مجموعه شهرداری منطقه دو است که در خدمت مردم شریف اهواز باشند ولی تجمع بیش از ظرفیت در فضاهای تفریحی باعث استهلاک وسایل بازی و مبلمان پارکی میشود و این مشکل قطعا با گسترش فضاهای عمومی تفریحی استاندارد و با کیفیت به صورت همگن در تمام شهر قابل حل خواهد بود.

شفیع پور گفت: با افزودن 20.000 متر مربع فضای مطلوی تفریحی در حدفاصل پل جزیره و پل سفید بخش کوچکی از این ازدحام جمعیتی را پوشش میدهد ولی در برنامه کاری خود احداث پارک شهر بازی طبیعت را با وسعت چند هکتار و مجهز به انواع وسایل تفریحی و ورزشی روز اروپا در کوی کیانشهر داریم که در واقع یک پارک فرامنطقه ای است که براحتی می‌تواند پاسخگویی نیاز شهروندان محترم باشد.

شهردار منطقه دو گفت: مراحل طراحی و نقش کشی پارک انجام شده است و عملیات اجرایی این مجموعه تفریحی نیز قبل از پایان فصل بهار آغاز خواهد شد.

اخبار