غیرقانونی بودن انتقال دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

غیرقانونی بودن انتقال دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آبادان؛ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دو سال قبل تاکنون وزیر نفت اقداماتی در خصوص انتقال دانشگاه صنعت نفت به وزارت علوم را شروع کرده و نمایندگان آبادان و خرمشهر و مجمع نمایندگان استان خوزستان با این موضوع مخالف هستند.

عامر کعبی افزود: در این زمینه پیگیریهایی از طریق مجمع نمایندگان استان خوزستان و نمایندگان آبادان و خرمشهر برای جلوگیری از این اقدام وزیر نفت انجام شده و تاکنون وزارت نفت موفق نشده این دانشگاه را به وزارت علوم منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در هیات شورای عدالت اداری ریاست جمهوری مصوبه تصویب شده که بتوانند قسمتی از رشته ها را محدود کنند اما تاکنون با پیگیری های انجام شده و تقاضاهای مختلف نمایندگان آبادان از وزیر علوم، وزیر نفت و معاون اول رییس جمهور تاکنون این کار انجام نشده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس قبلی تصویب شد که وزارت نفت ملزم است از دانشگاهها و مراکز علمی پژوهشی خود حمایت کند و مراکز علمی خود را توسعه و گسترش دهد و در نتیجه این کار غیرقانونی است و به شدت با انتقال آن به وزارت علوم مخالف هستیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار