فدراسیون بسکتبال چگونه نام جوان اول بسکتبال ایران را حذف کرد؟! +عکس

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم ورزشی ، ارسلان کاظمی را به خوبی می شناسیم، بازیکنی که به عنوان یک پدیده قابل توجه حتی تا آستانه پیوستن به لیگ حرفه ای آمریکا NBA نیز پیش رفت اما در نهایت سر از لیگ چین درآورد. هم اکنون این بازیکن به آمریکا رفته تا برای فصل جدید دوباره شانس خود را برای رفتن به NBA آزمایش کند. این بازیکن جوان تیم ملی بسکتبال ایران اما در سال 93 با بداقبالی های زیادی روبرو شد یعنی وقتی که فرصت بازی کردن در رقابت های جهانی و البته بازی های آسیایی اینچوئن را به دست نیاورد آن هم بنا به دلایلی که چندان راضی کننده به نظر نمی رسد. البته نباید فراموش کرد که ارسلان کاظمی پیش از خط خوردن از تیم ملی مصاحبه ای تند و تیز و انتقادی درباره شرایط بسکتبال ایران انجام داد و غیبت او در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی اینچوئن را نیز باید در همین مصاحبه جستجو کرد. اما در حالی که پیشرفت پدیده بسکتبال ایران ادامه دارد فدراسیون بسکتبال در قبال این بازیکن جوان رفتار نامطلوبی از خود نشان می دهد. نمونه اش گزارشی که فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) از بهنام یخچالی و دیگر ستاره های بسکتبال ایران از جمله ارسلان کاظمی در خروجی سایت رسمی خود قرار داده است. در این گزارش از ستاره های بسکتبال ایران از مهدی کامرانی و بهنام یخچالی گرفته تا حامد آفاق تعریف و تمجید می شود اما فدراسیون بسکتبال ایران این گزارش را در حالی بر روی سایت خود قرار داد که مطلب مربوط به تمجید از ارسلان کاظمی حذف شده بود.

پس از تماس های مکرر مربیان و کارشناسان با این فدراسیون و اعتراض به این رفتار نامطلوب عاقبت پس از دو روز نام ارسلان کاظمی دوباره به این گزارش اضافه شد.

به راستی مگر ارسلان کاظمی جز سرمایه های ورزشی کشور محسوب نمی شود؟ مگر او قرار نیست جای ستاره هایی را در بسکتبال ایران بگیرد که یکی پس از دیگری به مرز بازنشستگی نزدیک می شوند؟ اصلا همین امثال کاظمی نیستند که باعث شدند بسکتبال ایران در نقشه جهانی جایگاه ویژه ای داشته باشند؟ کاش به جای رفتارهای این چنینی مماشات بیشتری با سرمایه های ورزش ایران می شد.

اخبار