فراخوان اخذ شناسه تدریس متقاضیان حق التدریس و مأمورین آموزشی در دانشگاه فرهنگیان

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

فراخوان اخذ شناسه تدریس متقاضیان حق التدریس و مأمورین آموزشی در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ با توجه به کمبود هیأت علمی در پردیس ها و مراکز آموزشی دانشگاه، بخش قابل توجه ای از مسئولیت آموزشی بر عهده مدرسان حق التدریس و ماموران آموزشی می باشد و لزوم وجود بانک اطلاعاتی جامع، یکپارچه و متصل به سامانه گلستان دانشگاه و ساماندهی و انتخاب مدرسان دارای شایستگی های علمی تربیتی برتر ضروری است.

بر این مبنا به پیشنهاد معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و تصویب در هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مبنی بر ایجاد شناسه تدریس برای مدرسان / متقاضیان تدریس (مامور آموزشی، حق التدریس و مدرسین دوره های آموزش نیروی انسانی)، به منظور تامین اساتید و مدرسان آموزشی در دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور از بین افراد متخصص، مجرب، بومی واجد شرایط ساکن هر استان، در رشته های مورد نیاز جهت اخذ شناسه تدریس دعوت به عمل می آید.

علاقمندان واجد شرایط، برای کسب اطلاع از عناوین رشته های تحصیلی مورد نیاز و سایر شرایط شرکت در این فراخوان می توانند از تاریخ  1402/02/16 مصادف با دهه سرآمدی آموزش به سامانه دریافت شناسه تدریس نیروهای حق التدریس دانشگاه فرهنگیان به نشانی:tid.cfu.ac.ir  و یا پورتال دانشگاه به نشانی https://cfu.ac.ir/ مراجعه و پس از مطالعه دقیق متن فراخوان و اطمینان از احراز شرایط قید شده، نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام نمایند.

ملاک ثبت نام متقاضیان در فراخوان، تکمیل اطلاعات و بارگذاری مستندات در سامانهtid.cfu.ac.ir  (پس از فعال شدن در تاریخ 16 اردیبهشت) و پرداخت وجه ثبت نام و اخذ کد رهگیری از سامانه مذکور می باشد.

مراحل ثبت نام:

متقاضیان قبل از ثبت نام لازم است نسبت به مطالعه دقیق شرایط فراخوان در سامانه و آماده نمودن فایل های الکترونیکی مستندات لازم مطابق با فرم ارزیابی تعیین شده در سامانه اقدام کنند.

متقاضیان اخذ شناسه تدریس پیش از انتخاب گروه درسی آموزشی خود از بین رشته های مندرج در فراخوان که متناسب با محل سکونت و مطابق مدرک تحصیلی با رشته و گروه انتخابی تعیین شده است را درخواست نماید.

ثبت درخواست در سامانه ثبت نام به ادرس tid.cfu.ac.ir

واریز هزینه ثبت نام و دریافت کد رهگیری در سامانه

در صورت دعوت به مصاحبه، شرکت در مصاحبه علمی کارگروه های تخصصی در زمان مقرر اعلام شده از سوی دانشگاه، الزامی است. بدیهی است عدم شرکت متقاضی در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص مورد پذیرش نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز:

تصویر تمام صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر کارت پایان خدمت (ویژه برادران)

عکس پرسنلی

آخرین حکم کارگزینی (برای افراد شاغل در دستگاه های دولتی و یا دانشگاه ها)

آخرین مدرک تحصیلی

مستندات مربوط به فرم ارزیابی (کاربرگ شماره (1 که در سامانه مشخص شده است.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.