فراخوان جدید جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی اسفند ماه اعلام می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فراخوان جدید جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی اسفند ماه اعلام می شود

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در پاسخ به سوال در زمینه فراخوان جدید جذب مدرس گفت: تا پایان امسال فراخوان جدید برای جذب مدرس در مراکز این دانشگاه اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: در حال نیازسنجی هستیم و هر استانی که نیازمند جذب مدرس باشد، در این فراخوان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
امید اضافه کرد: در این فراخوان اگر تعداد متقاضیان بیش از نیاز باشد، آزمون کتبی برگزار می‌شود؛ در غیر این صورت متقاضیان بر اساس مصاحبه، ارزیابی خواهند شد.
وی گفت: در اولین فراخوان این دانشگاه، تعداد ۴۵ هزار نفر شرکت کرده‌ که حدود ۳۰ هزار نفر در آزمون کتبی حاضر شده‌اند و در نهایت ۸ هزار نفر پذیرفته شدند که تا پایان بهمن ماه مراحل ارزیابی این افراد پایان می‌یابد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: تعداد کمی از افراد حاضر در مصاحبه به روند مصاحبه اعتراض داشتند که به تمامی اعتراضات این افراد رسیدگی شد.
دکتر امید خاطرنشان کرد: با توجه به رشته های متنوع در حوزه علمی و کاربردی و تحول در آموزش های مهارتی و نیازهای جدید بازارکار آزمون های جذب مدرس هر سال توسط این دانشگاه برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار