فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال 1400

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال 1400

8 آذر 1400 – تمدید مهلت ثبت نام جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها 

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیات علمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد متقاضیان؛ ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی که از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه آغاز شده است، برای بار دوم تا پایان روز سه شنبه ۹ آذرماه سال جاری تمدید شد.

دکتر جعفر جعفری افزود: بررسی‌های دانشگاه‌ها به مدت ۶۰ روز کاری طول می ‌کشد. این بررسی‌ها بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده تا ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ به پایان می رسد.

وی همچنین افزود: بررسی‌ها در مرکز جذب نیز از ۸ اسفندماه آغاز شده و تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد.

جعفری اعلام کرد: نتیجه نهایی فراخوان جذب هیات علمی تا اول خردادماه ۱۴۰۱ منتشر می شود.


30 آبان 1400 – مهلت ثبت نام جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها تا ۶ آذرماه تمدید شد

معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی اعلام کرد: مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی سال ۱۴۰۰ تا ششم آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر جعفری اعلام کرد: به اطلاع علاقمندان به عضویت هیأت علمی دانشگاه‌ها می‌رساند با توجه به احتمال ایجاد اختلال در تهیه مدارک لازم برای ثبت نام و درخواست شمار زیادی از متقاضیان، مهلت ثبت نام فراخوان سال ۱۴۰۰ تا پایان ساعت اداری روز شنبه ششم آذرماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به تکمیل برخی از ظرفیت‌ها سزاوار است متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند نسبت به ویرایش پروفایل خود و ثبت نهایی اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیأت علمی تاکید کرد: با توجه به اینکه فراخوان به هیچ‌وجه مجدداً تمدید نخواهد شد از متقاضیان خواست ثبت نام خود را به آخرین ساعتها موکول نکنند

براساس این گزارش، فرایند ثبت‌نام متقاضیان بیست و پنجمین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مربوط به فراخوان شهریور ۱۴۰۰ که از ۱۷ آبان ۱۴۰۰ شروع شده بود، امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه به پایان می‌رسید.


معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از آغاز فراخوان جذب اعضای هیات علمی، از روز دوشنبه ۱۷/‏۰۸/‏۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این فراخوان تا پایان آبان‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر جعفر جعفری با اعلام این خبر ضمن اشاره به اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در سامانه مرکز جذب گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت مرکز جذب اعضای هیأت علمی به آدرس https://applicant.markazjazb.ir با توجه به نیاز دانشگاه‌ها در رشته تخصصی خود نسبت به انتخاب سه مورد از محل تقاضا اقدام نمایند.

وی افزود: مهلت این فراخوان در ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه به اتمام خواهد رسید و این مدت تمدید نخواهد شد. لذا از متقاضیان درخواست می‌شود در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب دانشگاه‌ها و مؤسسات مورد نظر خود اقدام نمایند.
گفتنی است؛ متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی، با شماره ۰۲۱۸۲۲۳۴۶۶۶ (مرکز پاسخگویی) تماس حاصل نمایند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده راهنمای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.