فراخوان سیمای مرکز خوزستان برای دریافت تصاویر دوران دفاع مقدس

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد:
فراخوان سیمای مرکز خوزستان برای دریافت تصاویر دوران دفاع مقدس
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از فراخوان صدا و سیمای این مرکز برای دریافت تصاویر دوران هشت سال دفاع مقدس خبر داد

مسلم رحیمی امروز اظهار کرد: از شهروندان این درخواست را داریم که چنانچه عکس، فیلم و یا خاطره‌ای از دوران هشت سال دفاع مقدس دارند برای صدا و سیمای مرکز خوزستان و به دفتر مدیریت ارسال کنند تا با نام ارسال کننده از شبکه استانی پخش شود.

وی افزود: تهیه آرشیو اسناد، وصیتنامه‌ها و عکس‌های شهدا، یکی از گنجینه‌های با ارزشی است که می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار مورد استفاده قرار گیرد که صدا و سیمای خوزستان آرشیو دیجیتال دفاع مقدس خود را تکمیل کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان بیان کرد: در هفته دفاع مقدس خاطرات، رشادت‌ها، شجاعت‌ها و دلاوری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به صورت مستند و آن هم با استفاده از تصاویر آرشیوی موجود برای نسل جوان از صدا و سیمای مرکز خوزستان به تصویر کشیده می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: امروزه تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف حاصل جانفشانی‌ها و خون پاک شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس است و بی‌شک آرامش و امنیت امروز کشورمان، حاصل هشت سال ایثارگری، رشادت شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است.

رحیمی در پایان اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز خوزستان بنا دارد در آغاز هفته دفاع مقدس برنامه‌ های متنوع و متفاوت‌تر از سال گذشته را در قالب مستند و غیره در به تصویر کشیدن حال و هوای دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگری‌ها، رشادت‌های شهدا و رزمندگان را در سه حوزه خبر، صدا و سیما به دو زبان فارسی و عربی برای شهروندان خوزستانی پخش کند.

اخبار استان اخبار