فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم درشهریور ماه

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه سال ۹۸ دریافت کرده اند را برای اعزام به خدمت فراخواند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریورماه ۱۳۹۸ دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه تاریخ اعزام به خدمت این دسته از مشمولان با مراسم عزاداری سالار شهیدان همزمان شده است، از این رو تاریخ اعزام مشمولان از نوزدهم شهریور ماه به روز چهارشنبه 20 شهریورماه تغییر کرده است.
در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان ساکن تهران بزرگ می بایست ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه مورخ بیستم شهریورماه ۱۳۹۸ و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ یادشده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.
متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار