فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در تیر ماه سال 96

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در تیر ماه سال 96

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه 1396 را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان تیرماه 1378 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال‌های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیرماه 1396 دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم، زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه سال 1396، باید راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹ تیر ۹۶ به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان‌های کشور

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیرماه سال 1396، باید راس ساعت 7 صبح دوشنبه مورخ 96/4/19 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

این اطلاعیه با اشاره به این مطلب که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می شود، افزود: مشمولان باید برگ‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و … را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار