فرجه سربازی به کنکوری‌های مشمول

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد به آن دسته از کنکوری‌های مشمولی که باید در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور به سربازی اعزام شوند تا مهرماه برای انتخاب رشته فرصت داده شده است.
به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود درباره اقدامات و برنامه‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهارکرد: امسال برای سفر اربعین مشمولان غیرغایب سربازی وثیقه‌ای پیش‌بینی نشده و بر این اساس تمامی مشمولان غیرغایب و حتی دارندگان برگ اعزام می‌توانند بدون پرداخت وثیقه از تاریخ هفت مهر تا ۱۰ آبان از کشور خارج شده و به عراق سفر کنند.
وی ادامه داد: البته در این خصوص متقاضیان باید حتما گذرنامه معتبر داشته و قبل از سفر مشخصات خود را در سامانه وظیفه عمومی ناجا ثبت کنند.
وی از فرجه سازمان وظیفه عمومی ناجا به متقاضیان کنکور خبر داد و گفت: به متقاضیان کنکور که از پارسال معافیت تحصیلی داشتند و می‌بایست تا تیر، مرداد و شهریور به سربازی اعزام می‌شدند، تا مهرماه فرصت داده شد تا انتخاب رشته کنند.
شرط حضور سربازان در راهپیمایی اربعین
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پاسخ به ایسنا در مورد اینکه آیا امکان حضور سربازان در راهپیمایی اربعین وجود دارد یا خیر، گفت: در مورد سربازان در حال خدمت مقرراتی از سوی ستادکل نیروهای مسلح وضع شده و تعداد مشخصی از سربازان در هر یگان با نظر فرمانده و معاونت نیروی انسانی می‌توانند در بازه تعیین شده به کشور عراق سفر کنند.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار