فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام دوره نوزدهم عتبات دانشگاهیان ساعت ۲۴ فردا (۱۴ مرداد) به پایان می‌رسد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: ثبت نام دوره نوزدهم عتبات دانشگاهیان از هفتم مرداد آغاز و تا فردا ساعت 24 ادامه دارد؛ به دانشجویان توصیه می‌شود ثبت نام‌های خود را به ساعات پایانی موکول‌ نکنند.

وی ادامه داد: تمام دانشجویان اعزامی به دوره نوزدهم پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما ثبت نام خود را در سایت نهایی کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: دانشجویانی که در موعد مقرر شده نسبت به نهایی کردن ثبت‌نام خود اقدام نکنند به منزله انصراف آنها از اعزام تلقی شده و زائرین ذخیره جایگزین آنها می‌شوند.

فقیهی در خصوص قرعه کشی این دوره افزود: قرعه کشی این دوره پس از پایان ثبت نام یعنی 15 مرداد ماه آغاز می‌شود و اعزام‌ها نیز از 24 مرداد ماه آغاز و تا اول آبان‌ ماه ادامه دارد.

ثبت نام بیش از ۳۵ هزار دانشجوبرای سفر به عتبات
وی با اشاره به آمار ثبت نامی های عتبات دانشگاهیان تا امروز گفت: تا به امروز حدود 35 هزار و 510 نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کرده اند که نشان دهنده میزان علاقه و رغبت دانشگاهیان به امور مذهبی و دینی است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان‌ بیان کرد: در این دوره 186 کاروان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به عتبات اعزام می‌شوند که از این میان 116 کاروان به صورت هوایی و 70 کاروان به صورت زمینی اعزام می‌شوند.

فقیهی در خاتمه در خصوص اولویت های اعزامی به عتبات در این دوره یادآوری کرد: اولین اعزام ها روز چهارشنبه 24 مرداد ماه از استان های تهران و بوشهر صورت می گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار