فردا آخرین مهلت ثبت نام در کاردانی به کارشناسی/ شرکت ۶۳ هزار نفر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فردا آخرین مهلت ثبت نام در کاردانی به کارشناسی/ شرکت ۶۳ هزار نفر

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ساعت ۲۴ پنجشنبه سوم خرداد ۹۷ پایان می یابد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شده است و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، متقاضیان تا پنجشنبه سوم خرداد ۹۷ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: پذیرش در ۱۶ رشته از رشته های امتحانی کاردانی به کارشناسی با آزمون و پذیرش در ۴۹ کدرشته براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: کلیه متقاضیان، اعم از اینکه متقاضی پذیرش در رشته امتحانی با آزمون یا بدون آزمون هستند لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

توکلی یادآور شد: اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند تا سوم خرداد فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: تا امروز دوم خرداد ماه ۹۷ تعداد ۶۳ هزار و ۵۹۸ داوطلب در این دوره ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۲ مرداد ۹۷ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۹ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۱ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار