فرصت ثبت نام دانشجویان علوم پزشکی برای نقل و انتقال تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نام دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی دانشگاه ‏های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۹-۹۸ تمدید شد و دانشجویان از امروز ۱۶ آذر تا ۲۱ آذر فرصت دارند در سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۹-۹۸ بر اساس زمان بندی اعلام شده فعال است و نقل و انتقال دانشجویان فقط از طریق سامانه های انتقال و میهمانی صورت می گیرد.

سامانه درخواست میهمانی دانشجویان علوم پزشکی به نشانی https://guest.behdasht.gov.ir و سامانه درخواست انتقالی دانشجویان علوم پزشکی به نشانی https://transmission.behdasht.gov.ir است.

پیش از این اعلام شده بود که ۱۰ آذر زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم است که این فرصت با توجه به درخواست های متعدد دانشگاه ها و دانشجویان مبنی بر عدم ثبت اطلاعات و مستندات از ۱۶ تا ۲۱ آذرماه تمدید شد.

همچنین پس از این زمان بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو انجام می شود. این مهلت تمدید نخواهد شد.

با توجه به زمان جدید برای ثبت نام دانشجویان، زمان ویرایش مدارک، رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء و بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد در سامانه اعلام می شود.

نتیجه توسط دانشگاه های علوم پزشکی مقصد در بهمن ماه ۹۸ و آغاز نیمسال دوم اعلام می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار