فرصت ثبت نام در دوره‌ های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرصت ثبت نام در دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رشته محل های جدید و اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۱۳۹۹ اعلام شد.

به دنبال انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹ و اعلام برخی رشته های جدید و اصلاحات موارد مندرج در دفترچه، به‌منظور مساعدت برای ثبت‌نام متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام تا روز یکشنبه ۲۳ شهریور ۹۹ تمدید شده است و علاقمندان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مذکور و مندرجات این اطلاعیه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد این اطلاعیه و در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۲۳ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

جداول رشته محل های جدید کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش درج شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار