فرصت ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تاریخ ثبت نام مجدد در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ در رشته های بدون آزمون اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برای رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ مهلت ثبت نام مجدد تعیین شد.

متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره های کاردانی نظام جدید سال ۱۴۰۰ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد و در زمان مقرر ۳۰ خرداد تا ۶ تیر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از سه‌شنبه ۱۹ مرداد تا جمعه ۲۲ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به «سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته» این دوره ها در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت.

آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ (برای آن دسته از مجموعه های ثبت نامی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار