فرصت مجدد برای جاماندگان ثبت نام مصاحبه دکتری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد؛ ثبت نام جاماندگان مصاحبه دکتری بدون آزمون و با آزمون از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه ۹ مهر آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ فردا پنج شنبه ۱۰ مهر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، پیرو تماس‌های مکرر داوطلبان در خصوص ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه دکتری با آزمون و بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع می‌رساند، ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه ۹ مهر آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ فردا پنج شنبه ۱۰ مهر ادامه دارد.

داوطلبانی که براساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و در موعد مقرر ثبت نام نسبت به این امر اقدام نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام و حضور در مصاحبه علمی اقدام کنند.

داوطلبانی که در مرحله قبل اقدام به ثبت نام در سامانه کرده اند، نیز در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه مجدد به سامانه نسبت به اصلاح مستندات علمی، پژوهشی خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست و عدم ثبت نام در سامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار