فعال سازی شهرک‌های صنعتی در اندیمشک صد‌ها شغل را احیا کرد

دسته ها: اخبار استان اخبار

جهانگیری گفت: با فعال سازی و احیا شهرک‌های صنعتی شهرستان طی ۵ سال گذشته صد‌ها فرصت شغلی در اندیمشک ایجاد شده است.

پیمان جهانگیری در حاشیه مراسم تجلیل از کارگران نمونه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته کارگر گفت: با فعال سازی و احیا شهرک‌های صنعتی شهرستان طی ۵ سال گذشته صد‌ها فرصت شغلی در اندیمشک ایجاد شده است.

او با بیان اینکه اشتغال‌زایی یک شهر را پویا می‌کند، افزود: تعداد ۱۵۰ فرصت شغلی با راه اندازی فاز سوم شرکت پانیو پرتو کهربا در نیمه اول امسال ایجاد می‌شود.

جهانگیری بیان کرد: در اندیمشک کار‌های بسیار بزرگی طی چند سال گذشته با پیگیری‌های نماینده شهرستان در بحث سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار و اشتعال زایی صورت گرفته است و همچنین یا توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر انقلاب به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها و در جهت تحقق این شعار همه باید به هم کمک کنیم تا موانع را از سر راه برداریم و از سرمایه گذاران حمایت همه جانبه را داشته باشیم.

فرماندار اندیمشک با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران باید از نیرو‌های بومی استفاده کنند، گفت: پیگیری‌های گسترده‌ای جهت رفع مشکلات و راه اندازی کارخانه سیمان اندیمشک در حال انجام است.

این مقام مسئول اظهار داشت: شرکت پسماند و تفکیک زباله در شهرستان شروع به کار کرده و با راه اندازی این شرکت ۸۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه احداث کشتارگاه دام سبک و سنگین در دست پیگیری است، بیان داشت: با راه اندازی این کشتارگاه‌ها بخشی از دغدغه مردم در این زمینه حل خواهد شد.

همچنین صرفه جو معاون فرماندار در نشست تجلیلی از کارگران گفت: مجموعه کارگری در شهرستان از مجموع‌های فعال و پر تحرک است و این نشان می‌دهد اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کار خود را به خوبی انجام داده است

او اظهار کرد:با پیگیری‌های جهانگیری فرماندار و حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی این شهرستان از رونق تولید بسیار خوبی برخوردار است.

حسینی رئیس اداره کار اندیمشک نیز گفت: با حمایت‌های جهانگیری فرماندار شهرستان و حسنوند فرصت‌های شغلی بزرگی در شهرستان ایجاد شده است و در آینده نزدیک با پیگیری‌های این عزیزان اندیمشک به یک شهر صنعتی تبدیل می‌شود.

او افزود: در سال گذشته ۱۲میلیون دلار محصولات کشاورزی اندیمشک به کشور‌های مختلف صادر شده است.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه اندیمشک تجلیل به عمل آمد همچنین با توجه به این که اندیمشک در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این مراسم با حداقل جمعیت برگزار شد.

اخبار استان اخبار