مجمع باشگاه درباره استعفای سیاسی تصمیم می گیرد

دسته ها: اخبار

جعفر کاشانی پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: امروز بیشتر دید و بازدید عید بود و دوستان هیئت مدیره همراه با سیاسی به منظور استعفایش از پست مدیرعاملی باهم جلسه داشتند.
وی افزود: سیاسی استعفایش را به هیئت مدیره ارائه کرد و ما هم در جلسه مجمع آنرا بررسی می کنیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: سیاسی باید استعفا می کرد که این کار را انجام داد.

سیاسی : فردا برای بررسی امورات به دفتر کارم در باشگاه پرسپولیس می روم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بنده امروز در جلسه هیئت مدیره استعفا کردم که قرار است در مجمع باشگاه بررسی و در مورد آن تصمیم گیری شود.
حمیدرضا سیاسی امروز بعد از نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: قرار بود امروز استعفا دهم و همین اتفاق هم افتاد و درخصوص هزینه هایی که در باشگاه پرسپولیس کردم امروز هیچ صحبتی نکردم.
وی گفت: در خصوص اینکه آیا برای این استعفا با خادم صحبت کرده ام؛ پاسخم خیر است زیرا این موضوع ربطی به آقای خادم ندارد و قطعاً در زمان فروش باشگاه این مبلغ به من برگردانده می شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه می خواهد از باشگاه پرسپولیس برود گفت: هر آمدنی ، رفتنی دارد، شرایط به گونه ای است که شاید با این حساسیت هایی که وجود دارد استعفا کنم بهتر است که حال این استعفا باید بررسی شود.
سیاسی افزود : من هر تصمیمی در این خصوص گرفته شود به آن احترام می گذارم.
وی در خصوص اینکه آیا برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام خواهد کرد گفت: خیر؛ هیچ تصمیمی برای خرید این باشگاه ندارم.
سیاسی درباره حضور نژاد فلاح در باشگاه پرسپولیس گفت: او در مدتی که من نبودم امورات باشگاه را به طور تمام و کامل انجام داده است و جا دارد از او تشکر کنم و فردا دوباره کارم را به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس آغاز می کنم و سعی خواهم کرد همه اختیاراتی که تا امروز نژاد فلاح داشته است باز هم به او بدهم.
وی درخصوص اینکه نژاد فلاح قبلاً گفته بود حاضر نیست قائم مقام او شود افزود: هنوز او را ندیده و هیچ صحبتی هم با وی نکرده ام.
سیاسی درباره هزینه هایی که حسین هدایتی در نبود او در باشگاه پرسپولیس کرده است گفت: از او نیز تشکر می کنم که در این مدت از تیم حمایت کردهاست و مبالغ مورد نظر در موقع واگذاری لحاظ خواهد شد.
وی درخصوص تغییراتی که در کادر فنی این تیم انجام شده است و نیز حضور برانکو ایوانکوویچ گفت: زمانی که این اتفاق افتاد من نبودم و در بازداشت بودم و این تصمیمی بوده که از طرف کمیته فنی باشگاه که الآن فعال تر شده ،گرفته شده است و من تنها می توانم آن را بررسی کنم.
سیاسی همچنین درباره اینکه آیا با حضور دوباره اش به عنوان مدیرعامل با شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان اسپانسر ادامه کار خواهد داد گفت: در حال حاضر هیچ شناختی درمورد این شرکت ندارم و بنده تا زمانی که به عنوان مدیرعامل هستم همه هزینه ها را پرداخت خواهم کرد. (خبرگزاری صداوسیما)

اخبار