محدودیتی برای جذب پرستار در خوزستان نداریم

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه برای جذب پرستار آمادگی داریم، گفت: ما در جذب پرستار هیچ محدودیتی نداریم و هر پرستار خوزستانی که دارای مدرک کارشناسی پرستاری است می‌تواند به نزدیک ترین بیمارستان مراجعه کند.

به گزارش ایرنا فرهاد ابول نژادیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: نسبت پرستار به تخت در خوزستان ۰.۶ و نسبت کادر پرستاری به تخت در استان ۰.۸ بوده که پایین تر از استاندارد کشوری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: نسبت پرستار به تخت در سطح کشور یک و نسبت مجموع کادر پرستاری به تخت ۱.۲ است لذا با کمبود مواجه هستیم.

وی افزود: اولویت اول ما ادامه واکسیناسیون، اجرای طرح شهید سلیمانی و پیشگیری از بیماری است که باید به خوبی انجام شود تا دچار کمبود تخت نشویم.

ابول نژادیان گفت: متاسفانه ورودی واکسن در کشور کم است و سهمیه ای که به استان تعلق می‌گیرد تابع میزان ورودی واکسن است البته امروز قرار است حدود پنج میلیون دز واکسن وارد کشور شود که امیدواریم سهمیه خوبی به استان بدهند.

وی با اشاره به اینکه در تزریق واکسن هیچ مشکلی نداریم، افزود: اکنون روزانه ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر را در استان واکسینه می‌کنیم ولی اگر واکسن بیشتری به ما بدهند، می‌توانیم تا ۱۰۰ هزار دز را در یک روز تزریق کنیم.

ابول نژادیان ادامه داد: به محض اینکه واکسن در اختیارمان قرار گیرد اطلاع رسانی عمومی انجام می‌شود.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار