محور امیدیه – بندر دیلم همچنان مسدود است

دسته ها: اخبار استان اخبار

رییس پلیس راه خوزستان با بیان این‌که محور امیدیه –بندر دیلم هنوز بازگشایی نشده است، گفت: در تلاش هستیم با راه‌اندازی پل موقت، این محور بازگشایی شود.

به گزارش ایسنا سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص آخرین وضعیت محور امیدیه – بندر دیلم اظهار کرد: جمعه شب به علت شدت بارش‌ها و سرازیر شدن گل و لای در کانال آب زیر یکی از پل‌های اصلی محور امیدیه – بندر دیلم، این پل در نقطه‌ای کاملا تخریب شد و فرو ریخت و در پی این حادثه، جاده از این نقطه قطع شد.

وی ادامه داد: در این مدت نیروهای راهداری در تلاش بودند تا با راه‌اندازی یک پل موقت، محور امیدیه – بندر دیلم را حداقل تا پایان تعطیلات نوروزی بازگشایی کنند اما به علت مشکلاتی، هنوز این محور بازگشایی نشده است و ایمن‌سازی محور حتما باید انجام شود.

رییس پلیس راه خوزستان افزود: پس از این حادثه، مجددا بخش‌هایی از این پل ریزش کرده است. تجهیزات جدیدی توسط عوامل راهداری به این محور انتقال داده شده تا تعمیرات لازم انجام شود، البته پس از تعمیرات باید نصب علائم و خط‌کشی محور و ایمن‌سازی محور نیز انجام شود.

دولتشاهی در خصوص آخرین وضعیت اتوبان اهواز – ملاثانی به سمت مسجدسلیمان نیز بیان کرد: به علت شدت بارش‌های اخیر، بخش‌هایی از پل شیبان در این محور ریزش کرد. ایمن‌سازی این نقاط همچنان ادامه دارد و در حال حاضر تردد خوردهای سنگین از لاین اهواز – ملاثانی این اتوبان ممنوعیت دارد. اما برای لاین ملاثانی – اهواز تردد خوردوهای سنگین مانعی ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از تجهیزات در محور امیدیه – بندر دیلم مستقر شده است و پس از راه‌اندازی پل موقت محور امیدیه – بندر دیلم و ایمن‌سازی این محور، ایمن‌سازی پل شیبان نیز انجام می‌شود.

رییس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: محورهای اهواز – اندیمشک، ایذه – دهذ، باغملک – دهذز – اهواز – ملاثانی به سمت شوشتر و دزفول و امیدیه – بندر دیلم در دو هفته اخیر بیشترین حوادث و تصادفات جاده‌ای را داشت

اخبار استان اخبار