مدال آوران مهارتی بدون کنکور به مقطع بالاتر تحصیلی می روند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تصویب پذیرش بدون کنکور مدال آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاترخبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامحسین حسینی نیا, معاون وزیرتعاون,کار ورفاه اجتماعی از تصویب پذیرش بدون کنکور مدال آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر بر اساس مصوبات پنجمین جلسه شورای عالی آموزش، تربیت فنی و مهارتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «غلامحسین حسینی نیا»، پیرو گزارش ارائه شده در خصوص مسابقات ملی و جهانی مهارت توسط سازمان در پنجمین جلسه شورای عالی آموزش، تربیت فنی و مهارتی، بیان داشت: در این جلسه مقرر شد سازمان برنامه و بودجه نسبت به تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری مسابقات ملی مهارت و حضور تیم مهارتی کشورمان در مسابقات بین المللی مهارت از محل سرجمع اعتبارات آموزش های مهارتی اقدام و همچنین در اجرای مصوبه هیأت محترم وزیران، وزراتخانه های نیرو، صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی موظف اند در امور اداری، اجرایی و مالی مسابقات ملی و جهانی مهارت با این سازمان مشارکت و هزینه های مربوط را در حوزه مأموریت و مسئولیت خود تأمین کنند.

وی اظهار داشت: از آنجا که ماهیت مسابقات ملی مهارت یک رویداد شناسایی نخبگان است، بنیاد ملی نخبگان موظف به همکاری در اجرای روند مسابقات با سازمان می باشد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین از پذیرش بدون کنکور مدال آوران مسابقات ملی و جهانی مهارت برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر، در رشته های مرتبط به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و افزود: در این زمینه مقرر شد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدمات لازم را به عمل آورد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار