مرگ تلخ دختر جوان در اتاق عمل

دسته ها: اخبار

مرگ تلخ دختر جوان در اتاق عمل

دختر دانشجو که برای عمل جراحی بینی به اتاق عمل می‌رفت، نمی‌دانست ساعتی بعد جسدش از آنجا خارج می‌شود.

بیستم تیر امسال، آرمیتا دختر 20 ساله همراه خانواده اش برای جراحی زیبایی راهی یکی از مراکز جراحی در مرکز تهران شد. آرمیتا لاغر بود و جثه کوچکی داشت به همین دلیل خانواده اش از پزشک خواستند در اتاق عمل بیشتر مراقب او باشد. دکتر هم اطمینان داد تا شش ساعت دیگر عمل جراحی بخوبی انجام می شود.

لحظات برای خانواده آرمیتا به کندی می گذشت تا این که پس از پنج ساعت عمل تمام شد، اما دکتر خبر بدی برای خانواده دختر جوان داشت. آرمیتا در اتاق عمل جان خود را از دست داده بود.

یکی از اقوام آرمیتا به خبرآنلاین می گوید: «ما پزشکی را انتخاب کردیم که سابقه خوبی بین خانواده و دوستان ما داشت. حتی جراحی بینی مادر آرمیتا را هم او انجام داده بود؛ البته ۱۵ سال پیش و در یک بیمارستان دیگر. او متخصص گوش و حلق و بینی بود.

ما منتظر بودیم دکتر بیرون بیاید و حال آرمیتا را بپرسیم، اما خبری نشد. در همان حین تکنیسین برق را به اتاق عمل فراخواندند. او با کمی تاخیر رسید. پرستاران گفتند مشکلی نیست. پس از مدتی مامور کلانتری هم به اتاق عمل رفت. ما نگران بودیم. دقایقی بعد پزشک معالج بیرون آمد، ما خوشحال شدیم، اما لحظاتی نگذشت که خوشحالی ما برای همیشه تمام شد.»

آرمیتا به علت ایست قلبی جان خود را از دست داده بود. خانواده این دختر جوان وقتی پزشک را می بینند، به سمت او می روند، اما آقای دکتر رویش را از آنها برمی گرداند و بدون هیچ توضیحی دور می شود و پرستاران، خبر درگذشت او را به خانواده اش می دهند.

یکی از اقوام آرمیتا می گوید: دکتر قبل از عمل از مادر آرمیتا پرسید دخترش مشکل قلبی ندارد؟ او هم پاسخ منفی داد تا حالا هیچ مشکلی نداشته است. پزشک بدون توجه به آزمایش های پیش از عمل، دست به عمل جراحی زیبایی او زده است.»

اخبار