مرگ تلخ دختر خردسال زیر خروارها خاک

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم، طاهره عروسکش را برداشت و از اتاق بیرون رفت. آن روز همه اعضای خانواده داخل باغ بودند. روز از نیمه گذشته بود که یک کمپرسی وارد باغ شد. بار خاک آورده بود، پدر خانواده می خواست اتاق دیگری هم داخل باغ بسازد تا هر موقع برای تفریح به آنجا می آیند مشکل کمبود جا نداشته باشند. خودرو، بار خاک را تخلیه کرد و از محل خارج شد. 10 دقیقه بعد مرد جوان برای صرف ناهار به داخل اتاق رفت و متوجه شد دختر کوچولویش نیست. او و همسرش باغ را برای یافتن دختر کوچولو جستجو کردند اما هیچ اثری از طاهره نبود.

پسر کوچولویی که همبازی طاهره بود تپه خاکی را نشان می داد و در اطراف آن می چرخید. مرد جوان با ترس و وحشت خاک ها را جابه جا کرد. لحظاتی بعد جنازه دختر کوچولو از زیر خاک نمایان شد.

با گزارش حادثه به فوریت های پلیسی 110 تربت جام، ماموران انتظامی و نیروهای امدادی در محل حاضر و امدادگران در معاینات اولیه خود مرگ طاهره را اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در این باره گفت: جسد دختر کوچولو پس از انجام تشریفات قانونی، روز شنبه در حالی به آغوش خاک سپرده شد که پدر و مادرش زانو زده بودند و بر سر آرامگاه پاره تن خود همچون ابر بهاری اشک می ریختند.

سرهنگ مختاری ادامه داد: متاسفانه بی توجهی والدین در مراقبت از کودکشان و همچنین سهل انگاری راننده کامیون حادثه ای تاسف بار و غیرقابل جبران را رقم زده است. طاهره که هنگام تخلیه بار خاک بازیگوشی می کرد ناگهان به پشت کامیون دوید و زیر خرواری از خاک مدفون شد.

وی خاطرنشان کرد: با گرم شدن هوا، خانواده ها برای تفریح و سرگرمی به بیرون شهر می روند. بچه ها نیز با نشاط و شادابی بازی می کنند و لذت می برند.

پدران و مادران باید مراقبت آگاهانه و مواظبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.

اخبار