ممانعت فرمانداری ایذه از ورود خبرنگاران رسانه‌های رسمی به جلسه شورای اشتغال

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ممانعت فرمانداری ایذه از ورود خبرنگاران رسانه‌های رسمی به جلسه شورای اشتغال

خبرنگاران صبح امروز برای پوشش رسانه‌ای جلسه شورای اشتغال ایذه با حضور استاندار به فرمانداری مراجعه کردند که فرماندار از حضور خبرنگاران در جلسه جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، پس از روزها وعده تشکیل جلسه شورای اشتغال شهرستان ایذه و انجام جابه‌جایی در راس فرمانداری این شهرستان، سر انجام دقایقی پیش این جلسه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، مصطفی سمالی‌زاده سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ایذه و جمعی از مسؤولان آغاز شد.

با وجود اینکه چند تن از خبرنگاران شهرستان ایذه که از نمایندگان رسانه‌های رسمی کشور در شهرستان ایذه بوده و تمام اخبار موثق و رسمی شهرستان و این منطقه از سوی همین تعداد انگشت شمار خبرنگار مخابره می‌شود، قبل از آغاز زمان جلسه در محل ورودی فرمانداری حضور پیدا کرده که بنا بر دستور فرماندار از ورود آنها به جلسه و محل فرمانداری جلوگیری شد.

هر چند که جلوگیری از ورود خبرنگاران به جلسه و محل فرمانداری در دستور کار بود، برخی از افراد به صورت گزینشی و با نام خبرنگار با هماهنگی قبلی فرماندار و مسؤولان جلسه وارد سالن برگزاری این برنامه شدند و این حرکت تناقض آشکار به شمار می‌آید.

پس از انجام تغییرات در راس فرماندرای شهرستان ایذه این نخستین جلسه رسمی و مهم استانی بود که سمالی‌زاده در ایذه تجربه می‌کرد و با این نوع رفتار گزینشی در ورود خبرنگاران به جلسه می‌توان نخستین کارت زرد رسانه‌ای و مردود شدن وی در گام نخست در شهرستان ایذه از نگاه خبرنگاران را تلقی کرد.

حال باید دید دلیل اینکه تعداد 5 یا 6 خبرنگار فعال شهرستان ایذه در نخستین جلسه فرماندار آن‌هم بدون اینکه وی حتی اندک شناختی از این افراد داشته باشد، در پشت درب های بسته مانده‌اند چیست؟!

این در حالی است که هفته گذشته حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر شفاف‌سازی مسائل توسط کابینه دولت به صراحت سخن گفت و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز از زمان آغاز فعالیت خود در این منصب تاکید ویژه‌ای بر تعامل با رسانه‌ها و خبرنگاران داشته ولی رفتار امروز فرمانداری ایذه دقیقا برخلاف ادعاهای دولت تدبیر و امید بود.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار