مهلت انتخاب رشته دکتری ۹۸ دوباره تمدید شد/ اعلام اصلاحات جدید

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت انتخاب رشته دکتری ۹۸ دوباره تمدید شد/ اعلام اصلاحات جدید

با اعلام اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸، مهلت انتخاب رشته در این آزمون برای داوطلبان مجاز برای بار دوم تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ در ۲۸ فروردین ۹۸ و اطلاعیه اصلاحات آن دفترچه در ۳ اردیبهشت ماه ۹۸ با توجه اعلام رشته‌های جدید و تغییر ظرفیت از سوی برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته اعلام شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ که تا تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۸ برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا پایان روز یکشنبه ۸ اردیبهشت ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه ۳ اردیبهشت و اطلاعیه ۵ اردیبهشت به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ یکشنبه ۸ اردیبهشت ۹۸ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار