مهلت ثبت‌نام دانشگاه جامع علمی‌کاربردی تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌‌ کاربردی برای مهرماه 94 تا چهارم شهریورماه تمدید شد.

در اطلاعیه جدید سازمان سنجش آمده است به منظور فراهم‌نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (94/05/29) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، داوطلبان متقاضي ثبت‌نام در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی مهرماه 94، می‌توانند تا روز چهارشنبه چهارم شهریورماه نسبت به ثبت‌نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند.

براساس این اطلاعیه ضرورت دارد كه کلیه داوطلبان در مهلت در نظر گرفته‌شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام (که از طريق سايت سازمان قابل دسترسي است) با فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره موردنظر اقدام نمايند.

همچنین آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نموده‌اند در صورت علاقمندي مي‌توانند در مهلت تعيين‌شده با مراجعه به بخش ويرايش اطلاعات نسبت به ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي اقدام كنند

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار