مهلت ثبت درخواست انتقال هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت درخواست انتقال هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید شد

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت درخواست ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی این دانشگاه تا 20 تیرماه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا وحیدی افزود: مهلت ثبت درخواست ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی از هفتم خرداد آغاز شد و امروز 31 خرداد به عنوان آخرین مهلت متقاضیان اعلام شده بود که با موافقت معاونت آموزشی دانشگاه، امکان ثبت درخواست تا 20 تیرماه تمدید شد.
وی یادآور شد: بخشنامه ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی نیز پیش از این به واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ شده است.
وحیدی ادامه داد: واحدها، مراکز و استان‌های مبدا و مقصد باید نسبت به بررسی درخواست متقاضیان اقدام کنند و نتیجه را به امور هیات علمی سازمان مرکزی دانشگاه برای تصمیم‌گیری و اعلام نتایج نهایی ارسال کنند.
وی با بیان اینکه بررسی ماموریت و انتقال درون استانی اعضای هیات علمی به استان‌ها تفویض اختیار شده است، تصریح کرد: هنوز تعدادی از استان‌ها در این زمینه اقدام نکرده‌اند که لازم است هرچه سریعتر، نتایج بررسی‌های خود را به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ارسال کنند.
به گفته وحیدی، ثبت درخواست‌ها تنها به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است و امسال نیز همانند سال گذشته اعضای هیات علمی می‌توانند از طریق سامانه www.sahem.iau.ir درخواست خود را ثبت کنند.
مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به آمار ثبت‌نام متقاضیان انتقال هیات علمی نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون یک هزار و 600 درخواست ماموریت و 320 درخواست انتقال در سامانه ثبت شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار