مهلت ثبت نام بدون کنکور سال 98 اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نام بدون کنکور سال 98 اعلام شد

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متقاضیان ورود بدون کنکور به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ، پس از انتشار اسامی رشته های بدون آزمون برای ثبت نام تا شهریور 98 فرصت دارند.
مجتبی شریعتی نیاسر روز دوشنبه در گفت و گو با گروه دانشگاه ایرنا، در خصوص ثبت نام رشته های بدون کنکور برای پذیرش سال 98 دانشگاه ها، گفت: تا پایان دی ماه امسال و قبل از شروع ثبت نام کنکور سراسری 98 دفترچه رشته های بدون آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.
معاون آموزشی وزیرعلوم، اظهار کرد: متقاضیان بر حسب علاقه تا پایان شهریورماه سال 98 مهلت دارند برای ثبت نام به دانشگاه مد نظرخود مراجعه کنند که البته باید سوابق تحصیلی را به همراه داشته باشند.
شریعتی نیاسر عنوان کرد: نتایج ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون برای پذیرش 98 به صورت همزمان شهریورماه سال آینده اعلام می شود.
وی درباره گرایش رشته های بدون کنکور، خاطرنشان کرد: گرایش ها به صورت رشته محل بوده و ممکن است رشته ای برای دانشگاه سطح یک با آزمون و برای دانشگاه های دیگر بدون آزمون باشد.
یادآور می شود: بر اساس اعلام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 85 درصد رشته های بدون آزمون برای سال آینده به صورت مستقل در دانشگاه ها دانشجو می پذیرند، بدون اینکه داوطلبان در سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کرده باشند .
مجتبی شریعتی نیاسر روز دوشنبه در گفت و گو با گروه دانشگاه ایرنا، در خصوص ثبت نام رشته های بدون کنکور برای پذیرش سال 98 دانشگاه ها، گفت: تا پایان دی ماه امسال و قبل از شروع ثب نام کنکور سراسری 98 دفترچه مربوط به رشته های بدون آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
معاون آموزشی وزیر علوم، اظهار کرد: متقاضیان بعد از انتشار دفترچه رشته ها بر حسب علاقه تاپایان شهریورماه سال 98 مهلت دارند برای ثبت نام به دانشگاه مدنظرشان مراجعه کنند که البته باید سوابق تحصیلی را به همراه داشته باشند.
شریعتی نیاسر عنوان کرد: نتایج ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون برای پذیرش 98 به صورت همزماندر شهریورماه سال آینده اعلام می شود.
وی درباره گرایش رشته های بدون کنکور، خاطرنشان کرد: گرایش ها به صورت رشته محل بوده و ممکن است رشته ای برای دانشگاه سطح یک با آزمون و برای دانشگاه های دیگر بدون آزمون باشد.
یادآور می شود: بر اساس اعلام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 85 درصد رشته های بدون آزمون برای سال آینده به صورت مستقل در دانشگاه ها دانشجو می پذیرند بدون اینکه داوطلبان در سازمان سنجش ثبت نام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار