مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت‌نام برای پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه تا ۷ شهریور تمدید شد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت‌نام برای پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۷ از روز دوشنبه ۲۹ مرداد آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۴ شهریور فرصت داشتند در این دوره ها ثبت نام کنند.

وی افزود: با توجه به اعلام رشته های جدید و اصلاحیه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۷ و به منظور مساعدت برای ثبت نام داوطلبان، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا چهارشنبه ۷ شهریورماه ۹۷ تمدید شد.

توکلی افزود: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: داوطلبانی که ثبت نام نکرده اند و همچنین داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون تعداد ۲۱ هزار و ۷۰۵ نفر در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۷ ثبت نام کرده اند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار