مهلت نهایی کردن ثبت‌نام زائرین عتبات دانشگاهیان تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت نهایی کردن ثبت‌نام زائرین عتبات دانشگاهیان تمدید شد

حجت‌الاسلام فقیهی گفت: زمان نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان تا دی ماه تمدید شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمدید مهلت ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های اتخاذ شده زائران اصلی و ذخیره باید ثبت نام خود را تا سه شنبه ۲۷ آذر ماه در سایت لبیک نهایی و مدارک را یک ماه قبل از اعزام تحویل ستاد عتبات می‌دادند، به منظور فراهم نمودن زمان بیشتر برای آن دسته از زائرینی که تا این تاریخ (۹۷/۹/۲۷) برای نهایی کردن ثبت‌نام عتبات اقدام ننموده‌اند، این مهلت تا روز شنبه ۹۷/۱۰/۱ تمدید شد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد همه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره، در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت مربوطه مراجعه و نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را نهایی نموده‌اند، نسبت به آماده کردن مدارک خود و تحویل به موقع آن طبق زمان بندی اعلام شده در دفترچه راهنما اقدام کنند.

فقیهی افزود: در صورت انصراف زائرین اصلی در مهلت داده شده، دانشجویان ذخیره‌ به عتبات اعزام می‌شوند و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ‌هایی که خودشان انتخاب کرده‌اند نباشد، سعی می‌شود در تاریخ‌های دیگر اعزام شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: زائران ذخیره پس از نهایی کردن ثبت نام و تحویل مدارک می‌توانند مانند زائران اصلی برای دریافت وام به بانک عامل مراجعه و اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار