موافقت با درخواست انتقال ۱۵ هزار دانشجو/ شرایط امتیاز ویژه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از موافقت نقل و انتقال و میهمانی ۱۵ هزار دانشجو در واحدهای این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه امسال بیش از ۱۵ هزار نفر در واحدهای دانشگاه آزاد درخواست میهمانی و نقل و انتقال را داشتند، اظهار داشت: برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸، با درخواست نقل و انتقال ۱۵ هزار نفر موافقت شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه بیشترین درخواست ها مربوط به انتقال به واحدهای دانشگاه آزاد در تهران بوده است، افزود: به دلیل تکمیل ظرفیت تعدادی از واحدها با انتقال برخی ها مخالفت شد ولی در جا به جایی افراد در شهرستان ها و مراکز استان مشکلی نداشتیم.

کلانتری درباره بیشترین درخواست نقل و انتقالات گفت: انتقال دختران به محل سکونت پدر و مادر، انتقال خانواده های ایثارگران (آزادگان، اسرا و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنها و دانشجویان شاهد، دانشجویان ازادگان، اسرا و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها، جانبازان ۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان، خواهر و برادر شهید و …) رفتن افراد به محل سکونت همسر به دلیل متاهل شدن، بارداری، بیماری یا معلولیت و فوت والدین، همسر یا فرزند و … از جمله علل این درخواست ها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه میهمانی و انتقال دانشجویان پژوهش محور و همچنین انتقال در هر یک از مقاطع تحصیلی در نیمسال آخر سال تحصیلی ممنوع است، خاطرنشان کرد: دانشجو در هر دوره تحصیلی صرفا یکبار مجاز به استفاده از میهمانی است و انصراف از میهمانی دائم امکان پذیر نیست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار