موافقت سازمان اداری و استخدامی با جذب 25 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

موافقت سازمان اداری و استخدامی با جذب 25 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان

بطحایی گفت: با اعلام موافقت سازمان برنامه و بودجه برای جذب دانشجومعلم جدید سهمیه‌های استانی را در دفترچه کنکور اعمال می‌کنیم.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره آخرین تصمیم گیری‌ها برای چگونگی جذب دانشجومعلم برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: برای جذب ۲۵ هزار دانشجوی کارشناسی جدید اقدام کردیم که بعد از اخذ موافقت از سازمان برنامه و بودجه قطعی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای جذب ۲۵ هزار نیروی جدید موافقت از طریق سازمان اداری و استخدامی اعلام شده است و اکنون منتظر اعلام نظر سازمان برنامه و بودجه هستیم که به زودی مشخص می‌شود و پس از این مرحله توزیع استانی را در دفترچه آزمون سراسری لحاظ می‌کنیم تا داوطلبان از سهمیه‌های استانی و جنسیتی مطلع شوند.

وزیر آموزش و پرورش درباره زمان تحصیل این داوطلبان بیان کرد: امیدواریم این دانشجویان با تعداد اعلام شده از مهر ۹۷ در کلاس‌های درس مشغول به تحصیل شوند.

تغییر نام دانشگاه فرهنگیان تاثیری بر عملکرد آن ندارد
وزیر آموزش و پرورش درباره تغییر نام دانشگاه فرهنگیان و تاثیر آن در کاربری این دانشگاه گفت: تغییر نام دانشگاه فرهنگیان هیچ تاثیری در کارایی آن ندارد و فقط به جهت اینکه تربیت معلم واژه اصیل در آموزش و پرورش است این پیشنهاد مطرح شده است.

بطحایی تصریح کرد: پیشنهاد تغییر اسم دانشگاه فرهنگیان به تربیت معلم اکنون به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفته است و باید در این شورا برای آن تصمیم گیری شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار