موج جدید بروزرسانی های سونی آغاز شد !

دسته ها: اخبار

سونی چندین هفته است که به شدت مشغول بروزرسانی دستگاه های وعده داده شده سری Z به اندروید لالی پاپ است دو هفته گذشته تلفن اکسپریا C3 و T2 Ultra که تلفن های میان رده میباشند به لالی پاپ بروزشدند اما اکنون خبر های خوشی از بروزرسانی ها منتشر شده است .

 

در خبری تازه هم اکنون شرکت سونی در اقدام هیجان انگیز بسته اپدیت OTA را برای اولین نسل پرچمدار سری Z منتشر کرده است این بسته بروزرسانی با حجم 695 مگابایت هم اکنون در دسترس است و کاربران مناطق مختلف مشغول دریافت فایل آن است 

اما در خبری دیگر شرکت سونی خبر از آغاز بروزرسانی تکمیلی لالی پاپ برای خانواده Z1 یعنی Z1 ، Z1c و Z ultra داده است که اکنون بر اساس جدیدترین خبر ها Z1 6902 در خاورمیانه نیز این بسته را دریافت کرده است ،سونی به سرعت در حال انتشار بروزرسانی برای سایر نسخه های Z1 و  مناطق مختلف است در پایین لیست تغییرات این بروزرسانی منتشر شده است .

 

  • Ensured the lock screen / notification bar doesn’t indicate “no service” when the device has coverage.
  • Added a Sony feature; bringing back the “close-all-button” in the activity menu, so you can easily close all apps at once.
  • Unblocked devices with server policies (such as Exchange Active Sync for e-mail), to enable the new Lollipop lock-screen notifications.
  • Ensured the LED light is lit across all sound modes – and no longer offset by “silent” .
  • Made the necessary fixes to enable the easy movement of content from internal memory to external microSD card (something we saw affecting a few devices) .
  • Improved messaging functionality in Ultra stamina mode – some conversations could not be opened before in Ultra stamina mode.

نکته: بروزرسانی از طریق OTA و برنامه اختصصاصی سونی دردسترس است.

 

منبع:Xperia Blog Gsmarena

اخبار