موضوع تبدیل وضعیت هیات علمی دانشگاه پیام‌نور به زودی حل می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

موضوع تبدیل وضعیت هیات علمی دانشگاه پیام‌نور به زودی حل می شود

معاون آموزشی وزارت علوم، گفت: در آینده‌ای نزدیک مسئله تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مشروط دانشگاه پیام‌نور حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، مجتبی شریعتی نیاسر در خصوص تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور، گفت: ۹۰۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام‌نور دارای وضعیت پیمانی مشروط بودند که کار ۳۰۰ نفر از آنها انجام و حکم آنها صادر شده است.

وی افزود: برای ۳۵۰ نفر از اعضای هیات علمی که دارای وضعیت پیمانی مشروط بودند مجوز هیات امنا اخذ شده که در دستور هیات مرکزی جذب قرار گرفته است و انجام خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: ۱۰۰ نفر از اعضا که دارای مدرک دکتری هستند مشکل خاصی ندارند و طبق دستور لازم است در هیات مرکزی جذب بررسی می شود.

وی با اشاره اینکه ۱۵۰ نفر باقی‌مانده از شاخص‌های لازم برخوردار نبودند و تا ۳۱ تیرماه مهلت دارند قرارداد خود را بازنگری کنند، خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد، ۵۰ نفر مراجعه کرده‌اند که در آینده نزدیک مسئله هیات علمی دانشگاه پیام‌نور حل خواهد شد

شریعتی نیاسر افزود: همچنین حدود ۴۵۰ نفر از اعضای هیات علمی واجد شرایط در دستور هیات مرکزی جذب قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده مشکل آنها نیز برطرف خواهد شد

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار