نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اواخر مهر اعلام می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اوخر مهر ماه سال جاری اعلام کرد.

سید محمد بطحایی در گفت وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که «آیا زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شده است؟»، گفت: بر اساس صحبت های انجام شده با سازمان سنجش و قرارداد منعقد شده، اواخر مهر ماه زمان اعلام نتایج است.

وی افزود: سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام کرد که اواخر مهر ماه حداکثر زمان برای مشخص شدن نتایج آزمون استخدامی است و در صورت امکان، این کار زودتر انجام می شود.

بطحایی گفت: اگر نتایج سریع تر اعلام شود، کار مصاحبه و گزینش انجام خواهد شد تا دانشجویان پذیرفته شده، سال تحصیلی خود را سریع تر آغاز کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سریعاً به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد؟»، گفت: خیر، احکام استخدامی این دسته از افراد پس از اتمام تحصیلات، یعنی از مهر 95 صادر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: این یکسال که دوره آموزشی را سپری می کنند جز سنوات خدمت آنها محاسبه نمی شود و تعهد خدمت از آنها گرفته نمی شود و افرادی که این دوره آموزشی را با موفقیت سپری کنند به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در خواهند آمد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار