نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد. داوطلبان مجاز از امروز ۱۸ شهریور می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۹۹ گروه علوم پزشکی امروز ۱۸ شهریور ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

داوطلبان می توانند با درج کد رهگیری خود از نتیجه آزمون مطلع شوند.

همچنین دفترچه انتخاب رشته محل آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۹۹ گروه علوم پزشکی منتشر شده است و داوطلبان مجاز می توانند برای انتخاب رشته/محل از روز سه شنبه ۱۸ شهریور تا شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ نسبت به انتخاب رشته/محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته/ محل، ضروری است سوابق آموزشی، پژوهشی و اطلاعات مورد نیاز را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir بارگذاری کرده تا از طریق دانشگاه های پذیرنده مورد ارزیابی قرار گیرد.

داوطلبان، اصل مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی خود را جهت ارائه به مراکز تحقیقات مصاحبه کننده همراه داشته باشند. داوطلبان دوره پژوهشی نیازی به تهیه و ارسال کلیپ برای بخش مصاحبه ندارند.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۹۹ گروه علوم پزشکی در پنج نوبت صبح و عصر روز جمعه ۱۰ مرداد، صبح و عصر روز شنبه ۱۱ مرداد و صبح یکشنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۹ با رعایت حداکثری موارد بهداشتی و در ۲۹ دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور بطور همزمان برگزار شد.

در مجموع ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر در رشته های این دوره آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۶۷۳ نفر (حدود ۷۵ درصد) در جلسه آزمون حاضر شدند و ۴ هزار و ۵۶۸ نفر (حدود ۲۵ درصد) غایب بودند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار