نتایج نهایی آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی  سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در ۲۷ تیرماه ۹۸ به روش الکترونیک (رایانه‌ای) و در ساختمان مرکز سنجش آموزش پزشکی در تهران برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی  سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نیمه اول مرداد ماه اعلام و پس از آن آزمون مرحله دوم (مصاحبه) در روز یکشنبه ۳ شهریور در مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار شد.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی  سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان با شماره داوطلبی می توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

تمامی پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام به سایت معاونت آموزشی دانشگاههای مربوطه مراجعه کنند.

عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود.

کسانی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی محروم خواهند شد.

براساس آئین نامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون های ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در کلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار