نحوه دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ساماندهی شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نحوه دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ساماندهی شد

نحوه دفاع از پایان نامه های های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این بخشنامه با هدف ساماندهی امور مربوط به دفاع از پایان نامه ها و رساله های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و چگونگی پرداخت شهریه و احتساب سنوات تحصیلی و همچنین رعایت نظم و انضباط، مقررات آموزشی و تشکیل به موقع کلاس ها ابلاغ شده است.

این بخشنامه شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی و از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به بعد اجرا خواهد شد.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی موظفند براساس تقویم آموزشی دانشگاه از پایان نامه رساله تخصصی خود حداکثر تا شروع نیمسال اول و دوم سال تحصیلی دفاع کنند تا مشمول تمدید شهریه و احتساب سنوات تحصیلی نشوند.

تاریخ های دفاع دانشجویان به هر عنوان و تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند.

در صورت داشتن دلیل یا دلایل موجه صرفا براساس اتفاقات پیش بینی نشده نظیر حوادث که قصوری از طرف دانشجو نبوده و یا تایید گروه آموزشی و تصویب در شورای پژوهشی و فناوری واحد دانشگاهی، استثنائا حداکثر ۱۵ روز به تاریخ های اعلام شده اضافه خواهد شد.

همچنین روسای شورای پژوهش و فناوری استان ها باید لیست این افراد را به همراه دلایل و مستندات قانونی تهیه و حداکثر یک ماه پس از شروع نیمسال تحصیلی به معاونت پژوهشی دانشگاه اعلام کنند.

دانشجویانی تحصیلات تکمیلی که مشکل نظام وظیفه دارند موظفند براساس تقویم آموزشی دانشگاه از پایان نامه و یا رساله تخصصی خود حداکثر تا ۳۰ دی ماه (نیمسال اول سال تحصیلی) و ۳۱ شهریورماه (نیسمال دوم سال تحصیلی) دفاع کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار